Anna Ternheim & spöknatt

Nu har jag stigit upp ur sängen, lite sent kanske om jag får säga det själv. Men i natt hände det något kusligt måste jag säga. Jag vakna mitt i natten ( har vet inte varför) & då va min lampa i fönstret tänd! och jag är sääääker på att jag släckte den innan jag somna. Spökar det tro? Jag blev faktiskt riktigt rädd, inga mer läskiga filmer för Lina Beijer inte!
Men nu till dte jag ville skriva om. Igår va jag och tjejerna i skara! vad gjorde dom där tänker ni då. Vi va faktiskt där och titta på Anna Ternheim! Vi tog bussen till skara vid kavrt i sex, och resan till skara gick väldigt fort tycker jag allt. Så vi va alltså där vid tio över sex. Medans dom andra skulle gå iväg och ställa sig i kö gick jag och erika till donken. Det va en liten klurig väg att hitat dit, men vi klarade det! Fick vi se en liten del utav skara också. När vi ätit klart våra glassar (i erikas fall paj) gick vi iväg för att hitta tillbaka. Det gick ju lite sådär, så vi ringde Soffan. Men det visade sig att dom stod på fel ställe och vi på rätt! ha!! Nu till själva grejen, det va grymt bra! oslagbart! Det va så bra så jag satt där och rös. Vi satt ju såklart på de bästa platserna man kan ha, nämligen längst fram. Så kvällen blev riktigt lyckad!
Idag har jag tiggt till mig lite bilder ifrån soffan som jag tänkte ladda upp ifrån igår.

over and out
/ LinaBeijer

 





Anna Ternheim, bilderna är tagna av Sofia Aronsson (:

 

 


Kommentarer
Postat av: erika

haha de va bäst :)<3

... ajjddå, trodde aldrig du blev så rädd, men du ska i alla fall kolla på Paranormal Activity med mig ;)

2009-11-07 @ 13:05:42
Postat av: Lina

hahaha, jo det skulle allt se ut det ;)

2009-11-07 @ 14:01:55
Postat av: sooofia

så du for änna te skara duu! det var vågat minsann, det var väl skoj att få komma ut och se lite av bygden?! älskar dig!

2009-11-08 @ 06:51:36
Postat av: Lina

hahah, jodå det va en stark upplevelse må du tro! nu ska jag köra hela vägen till götene och hälsa på farfar och farmor! puss, jag älskar dig <3

2009-11-08 @ 10:36:38

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0