Mini Gris & Regnig cykel tur

Just nu är städarna här. Jag sitter i ett litet hörn, det känns som att jag är i vägen vart jag än vänder mig. Så ska det väl ändå inte kännas när man är i sitt egna hus? Snart springer jag upp och gömmer mig i min garderob (:
Idag fyller faktiskt min kära farmor 75 år! Så det blir till att åka och fira henne idag.

Idag har jag bara vart i skolan. Vi hade cooper(stavning?)test på gympan. Det va lite jobbigt faktiskt. Min fot strejkade, men jag försökte så gott det gick.
Det va en väldigt lugn dag i skolan. Hade mest rast kändes det som, det gillar vi (:
Det som va negativt med dagen var att det regnade när jag cyklade hem. Det regnade inte bara, utan regnet bara vräkte ner!

Jag hitta en jätte söt bild på en gris! Och nu har jag bestämt mig för att skaffa en mini gris, undra vad vilma tycker om det. Fast jag har inte riktigt berättat det för min mamma och pappa än. Men jag tänkte att om  dom bara får se grisen så kommer dom inte kunna säga nej! Dels för att den är så söt, och så har jag ju redan köpt den då..
Fast risken finns ju att pappa slaktar den så blir det våran julskinka isället. Nej, usch! Jag får nog funderar vidare på det där med en innegris iallafall.

over and out
/ LinaBeijer

visst är den väl lite för söt? En sån kan man inte säga nej till!


Kommentarer
Postat av: mamma

2009-10-08 @ 21:39:39
Postat av: mamma

Så söt så man knappt kan stå emot.

2009-10-08 @ 21:41:19
Postat av: Lina

säger du det? :D

vad sägs som att köpa en liten gris till mig?

2009-10-09 @ 07:10:43

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0