falköping & längtan efter jul

whhhopie! idag har Lina kört hela långa vägen till Falköping! Jag är såååå nöjd över mig själv! (key, Lina skryt inte allt för mycket) Jag och mamma tog med mormor och farmor för att hälsa på släkten i falköping, fråga mig inte hur dessa två vågade sätta sig i bilen när det va jag som körde. Skulle jag aldrig vågat! Min mamma har ett riktigt hjältemod som vågar att åka runt med mig alla gånger. Det går undan när jag kör får jag lov att säga.
Nå väl, vi åkte dit för att kolla in falbyggdens ost, jo det va allt käckt med alla tomtar. Lite tidigt bara kanske? Lixom det är fortfarande oktober. Vi åt även lunch där. Jag körde även hela vägen hem till lilla Lidköping (inte för att falköping är så mycket större, om det ens är större?) det gick galant!

Jag har nu suttit i tre dagar och tittat på trolltider. Ni vet den där julkalendern som gick för många många år sedan. Den är ju så himlans mysig! Jag skulle vilja va ett sånt där litet troll som lever i en väska i skogen. Det skulle väl va lite mysigt och hm, konstigt? :) Iallafall, den kalendern får mig verkligen att komma i julstämning, jag har även suttit och lyssnat på julmusik. hallå, Lina! va det inte du som tyckte att det va tidigt med alla tomtar nyss? Jo det va det kanske, men man lan väl ändra sig? Jag längtar så sjuukt mycket efter julen! det är inte klokt vad jag längtar efter jullovet, hallå, jag har ju höst lov nu ju.. kan jag inte va nöjd med det? Nej det kan jag inte, om dte inte kan va värme och sol så vill jag ha snö och jul!


over and out

/ LinaBeijer


Jag och min syster på julafton :D tack och lov kommer godingen

hem till jul! <3


Kommentarer
Postat av: erika

julmusik de har ja lyssnat på i 2 månader nu! ;)

2009-10-29 @ 21:24:53
Postat av: Lina

jo det vet jag ;)

2009-10-29 @ 21:50:14

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0