allt ifrån slingor till skogs promenad

min vän johanna är inte speciellt snabb med att skicka korten till mig ifrån stockholm. Med det vill jag säga att jag inte har fått dom ännu. Men så fort jag får dom lovar jag att lägga upp dem här.

Juste igår klippte jag mig och gjorde lite slingor i mitt hår. Nästa gång du kommer hem Sofia är jag inte ljus längre! :)
Men min frisör klippt mitt hår lite väl kort dock. Men det skadar väl aldrig med lite förändringar? Håret växer ju faktiskt ut igen, så det är ju ingen fara med det.
Jag va även på ett möte med jobbet igår, hm trodde inte att det fanns så mycket att skälla om.. Och det är inte ofta man får skäll över något som jag inte kan göra något åt, men men, det fick jag iallafall.
Nu sitter även min hund och skäller på mig att hon vill gå ut. Så nu ska jag dra på mig mina stövlar och ta mig en promenad i skogen.

Det va allt för mig just nu,

/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: soooooooooofia

mörk? varför det? vem skällde på dig???????????? vänta bara tills jag får tag i henne! ÄLSKAR DIG!

2009-10-01 @ 17:34:25
Postat av: Lina

kanske inte mörkt, men blond mörk? om det nu finns något som heter så. Chefen som äger mcdonalds eller va man säger! hon va dum i huvudet & om hon skäller på mig en gång till så säger jag det till henne (:

2009-10-02 @ 07:31:54
Postat av: soooooooofia

uppdatera!

2009-10-02 @ 17:58:33

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0