när grannen kör i gång med gräsklipparen, smyger jag in.

jag satt ute och åt frukost i den härliga solen, det va ljuvligt. innan grannen satte i gång med gräsklipparen och molnen smög sig sakta in på himlen. jag vill bara ha ett gigantiskt suddigummi och sudda ut alla moln( i alla fall där jag är). men det är varmt ute och det är väl ändå huvudsaken? i dag ska jag träffa jenny och malin. vi får väl se lite vad vi hittar på. men jag skulle tro att vi gör något ute först och sen slår vi nog oss ner och hälsar på våra desperate housewives vänner. tänka sig att jag inte är det enda miffot som verkligen ääääälskar dom!

i går kväll kom hanna hit och hälsade på mig. det va länge sen jag träffade den goa tjejen! vi tog i alla fall en promenad till roma och där beställde vi hem varsin sallad som vi sedan mumsade i oss när vi kom hem. efter att vi hade ätit klart började jakten på mina försvunna nycklar. dom va helt spårlöst försvunna och ingen i min familj hade tagit dom. så vi lämnade det bakom oss och satte oss och kikade på desperate housewives i stället. men självklart kommer pappa in och väcker mig halv åtta på morgonen och säger att han har råkat (tagit) mina nycklar. jag säger bara föräldrar... dom är som en grupp senila pensionärer. men inser det, det gör dom inte. nog pratat om dom.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0