fotboll är ändå en smula intressant

vilken tur att fotbolls VM finns. vad skulle jag annars göra? jag sitter alltså just nu och tittar på grekland - argentina. inte för att jag är kanske sådär jätte insatt i fotbolls världen, så är det riktigt underhållande att titta på. dock trodde jag att argentina skulle va överlägsna, men grekland hänger i! det är bra greker! ni skulle allt behöva en VM vinst, vem vet då kanske ni lyckas med att få upp eran ekonomi en smula? dock tycker jag att dagens fotbollsspelare är så himlans mesiga! speciellt killarna. de slänger ju sig kors och tvärs för allting. skärpning där.

idag blir det dock en tidig kväll för lina beijer. med tanke på att jag tänkt trampa i väg till friskis vid elva i morgon. man vill ju inte missa allt för mycket av solen och träna måste man ju även göra på sommaren. måste bara påpeka att idag har jag lyckats med att bli brun! men imorgon måste jag nog lägga lite mer fokus på ryggen, den är nämligen lite blekare än magen.

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0