ledigheten börjar redan nu,

det är inte helt fel att man är ledig imorgon, det tycker jag att vi är värda. vi skulle lika gärna kunna ha fått vårat sommarlov redan förra veckan, eftersom att vi inte har gjort något vettigt och kommer inte att göra det resten av veckan heller. men det hör väl till, att man ska få känna att det snart är sommarlov. på torsdag ska vi endast ha byråns bränbolls tunering, som består av Sp1c, Sp1d & Sp2c. jag känner av en stark känsla av att vi kommer ta hem allting!



ännu har inte samuel hört av sig, tänka sig att det kan ta tre timmar på ett sjukhus. lite tempo skulle inte skada. jag har nu redan hunnit att kolla på två filmer. jag känner mig riktigt effektiv måste jag säga. jag har också hunnit med att klaga över vädret som nu har kommit till lidköping. himlen är alldeles grå och regnet har precis börjat falla. och det faller inte bara, utan det riktigt öser ner för tillfället! varför ska det alltid regna på student veckan? varje år är det samma sak. måste va väder gudarna som inte har något bättre för sig, utan bara vill jävlas. nej, nu ska jag inte va någon tråkig prick som pratar om vädret. den dagen kommer när man blir pensionär, sitter på en bänk och pratar om väder och andra intressanta saker. men än är jag inte där.

istället för att sitta och klaga på väder och andra tråkiga saker, ska jag nu titta på emil i lönneberga som går på tv. det är en film i min klass! där är det iallafall sommar väder!

over and out,
/ LinaBeijer  


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0