julfest i november.

tänkte bara visa lite livstecken från min sida, jag lever! igår började jag jobba klockan sju på morgonen, så när jag kom hem efter jobbet somna jag inprincip på direkten. på kvällen va det julfest med jobbet som stod på schemat. jag har inte skrattat så mycket på länge, jag fick riktigt kramp i magen där ett tag. det va jätte roliga uppträdanden och utdelning av priser. men eftersom jag fick vara chaufför och köra alla runt i hela stan bestod kvällen av julmust för min del. en riktigt lyckad kväll blev det i alla fall!
tänkte lägga upp lite tjusiga bilder från när vi bakade i fredags.



over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: cecilia-flickvän till en amerikansk fotbollsspelare i NY

vad tyckte du om filmen???

2011-11-20 @ 21:54:28
URL: http://ceeece.blogg.se/
Postat av: cecilia-flickvän till en amerikansk fotbollsspelare i NY

vad tyckte du om filmen???

2011-11-20 @ 21:54:36
URL: http://ceeece.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0