bryssel & smögen.

här har det ju verkligen vart stendött! jag skyller på att jag har spenderat min tid med klassen i bryssel. hur det va? jo men tackar som frågar, det va grymt! dock inte lika kul att komma hem, men så är det väl änna alltid? nog pratat om bryssel, idag så åkte jag och la famillia till smögen för att fixa i butiken. det är så grymt mycket som måste göras innan vi öppnar! så idag så spenderade jag och min syster sju timmar, jag säger det igen sju timmar till att måla. i början va det jätte kul, jag va som ett litet barn som äntligen fick leka med lite färg, men efter tjugo minuter va det inte alls lika kul längre. undra vad det berodde på, kanske för att jag endast fick måla med vitt och inte några färgglada färger.
lite härliga bilder från bryssel, på tal om det så va det 23 grader varmt!!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0