helgen i ett inlägg.

gårdagen susade bara förbi, kan ha berott på att jag var väldigt effektiv(tycker i alla fall jag). visst, vissa utav er befann sig på en proppfull båt med enbart studenter, men det gjorde inte jag. jag var effektiv. jag vet egentligen inte vad jag gjorde, jag hann ta en sväng på stan, luncha med mamma, äta våfflor, ta en sväng till sjukhuset, gå ut och äta med erika och till sist kolla på film mer erika. en riktig bra dag skulle jag vilja säga! denna dagen kommer dock inte bli lika fart fylld, utan jag ska spendera min tid till uppsatsskrivande, träning och uppsatsskrivande. men för att ge denna dag en liten strimma ljus, slänger jag upp lite bilder från helgen.
i fredags blev det bio med mina favvo tjejer.


hamnade på våffelkalas, himmelsktgott!
myskväll med tant erika ♥

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0