25e januari

hallå kär bloggis vänner. jag har haft en så himla tråkig dag så det är inte värt att nämna vad jag gjort. förutom allt det tråkiga så va jag och tränade innebandy. men självklart ska min gamla skada titta fram så jag fick sätta mig ner efter halva träningen. tänkte att det inte va värt att köra på eftersom jag åker till Idre på söndag för lite snowboard♥. nu ska jag sova, imorgon väntar en ny dag.
hela team kaise i hovfjället 2011, i år blir vi endast 6 stycken som drar iväg. men nog kommer det att bli grymt ändå!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Adriana

Vilken snygg blogg du har! :)

2012-02-05 @ 11:31:42
URL: http://adrianateresa.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0