australia.

känslan som kommer i kroppen när det är fredag. visst är den väl änna underbar? sitter just nu i skolan och har klarat av min redovisning i religionen. jag babblade lite om aboriginer, tyckte jag passade väldans bra eftersom jag har träffat sånna in real life lixom. jag har ju tankar på att åka tillbaka till australien efter studenten för att bosätta mig där i ett år, kanske ska jag gå med i en aborigin stam istället?
känner att längtan tillbaka till australien riktigt kryper i kroppen. dock får ni ta hänsyn till att jag va i australien 2005 och skönheten va inte riktigt på topp.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: em

Dit skulle jag vilja åka :)

Åh häfttigt att hålla i en sån där koala eller va de heter :p

2012-02-08 @ 19:36:56
URL: http://ungtjej.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0