helgen i ett inlägg.

åh herre min skpare vad jag har hunnit med mycket denna helgen! nästan så att jag inte har hunnit med att andas. men nu har jag tagit några djupa andetag och fått tid med att blogga lite. jag kan ju börja med fredagen. jo det va såhär, jag nämnde ju att alla studenter gav sig ut för att fira 100 dagar kvar till studenten. det blev en väldigt lyckad kväll som började hemma hos jenny där vi drack gott, dansa oss förlamade och sjöng oss hesa. väl inne på stadt så va det knökat med folk. men vi dansade på som galningar och kvällen slutade vid ett för min del på grund av jobb dagen efter.
en lyckad kväll helt enkelt.

nu till inlägg nummer två. lördagen började med att jobba i fem timmar, sedan åkte jag hem och dog lite i min säng, men uppstod så småningom. kvällen spenderade jag med några coola brudar framför melodifestivalen. idag däremot har jag spenderat dagen i smögen. vi åkte dit för att kolla vad som behövde göras i affären, och det är en hel del kan jag säga. men efter mitt besök i smögen idag, kan jag knappt bärga mig till sommaren!
kan ni fatta att detta är min "baksida" i smögen. sommaren kan inte bli något annat än toppen!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0