valborg, första maj och allt det där.

oj vad vi älskar långledigt! i fredags åkte jag till smögen och stannade till i måndags. när jag kom dit på fredag kväll var det hr mycket som helst som skulle göras. med andra ord somnade jag inte för ens klockan ett på natten. japp ni hörde rätt, jag har även börjat med nattskift! och så va det ju öppning på lördagen, det kom faktiskt mer folk än vad vi hade hoppats på, det är ju positivt! som ni förstår så jobbade jag mestadels under den tiden som jag va där.
något som jag vet redan nu är att jag kommer att få världens bästa sommar. längtar så jag nästan dör tills jag flyttar dit!

under dessa dagar har det ju även hunnit att vara valborg. och detta ska man ju självklart fira med de bästa! kvällen innehöll god mat, mycket skratt och självklart irlänsk julafton!
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan lyckas jag med att se helt mongo ut på alla kort? Borde få medalj för de någon gång!

2012-05-02 @ 13:55:29

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0