Den tjugofjärde december 2009

Rätt chockerande att jag redan är uppe, jag vet. Men har man sins syster i Sverige så blir det så och så tänkte jag att jag gör ett undantag på självaste julafton (: Har precis ätit en mysig frukost med familjen. Sen hittade jag också ett paket i min strumpa (a) och som ni redan vet så älskar jag julklappar!(vem gör inte det?) Det var iallfall en berlock till mitt armband, jag blev mycket glad! Men när jag skulle hämta armbandet så hitta hag det inte, som vanligt... Ibland blir jag bara så trött på mig själv.

Snart ska jag träffa Erika en pytte liten stund, så ska vi byta våra julklappar. Efter det ska vi åka hem till farmor och farfar en sväng. Det ska bli riktigt mysigt. Efter det åker vi hem igen för att titta på kalle anka! Favoriten på hela jul, såklart! Sen kommer hela tjocka släkten, som inte alls är så tjock. Då blir det mat igen. Sen hoppas jag på julklapps utdelning!! Sen slocknar jag nog i soffan, det brukar bli så.

GOD JUL PÅ ER ALLA!

over and out
/ LinaBeijer



Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0