Glada miner & mängder med julklappar

Nu börjar julafton lida mot sitt slut. Jag blev precis klar med mina julklappar & jag blev jätte nöjd! Jag hade bestämt mig för att jag skulle öppna mina paket lungt och försiktit, för jag hade räknat ut att jag får njuta längre då. Men som vanligt river jag upp paketen och blir först klar. Men riktigt bra julklappar fick jag allt bland annat, ett par nya högtalare, mycket passande! Sen fick jag även pengar och massor med presentkort, mycket användbart! Något som jag blev väldigt glad över var underkläder från Victoria's Secret. Sen fick jag även den femte sesongen av desperate housewives, jag blev över glad! Jag ska snart krypa ner i sängen och sätta på första avsnittet, det lär inte bli mycket sömn i natt inte. Jag fick även lite parfymer, en OS tröja, underkläder, sport topp, böcker, kläder och pyjamas. Mycket bra saker helt enkelt!

Erika kom hit en liten sväng. Av henne fick jag en mascara och en wallander film, byfånen heter den, En mycket bra film! Så eftersom Erica samlar på alla Beck filmer ska jag skaffa mig alla wallander filmer. Men jag ska vänta med att titta på filmen, jag är helt enkelt för feg för att titta på den själv. Jag tror att jag behöver någon att hålla i handen när det blir allt för läskigt.

Imorgon har jag ingen planerat, tänkte faktiskt ta sovmorgon. Sen får jag helt enkelt se vad som händer. Jag skulle behöva ge mig ut på en spring tur efter all julmat, men jag vet inte om jag orkar ge mig ut i snön. Kanske kan leta fram pulkan och ge mig ut för att köra lite? Det kan bli kul! :D
Hoppas att ni har haft en riktigt mysig julafton, för det har jag haft.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0