Glögg & julklappslekar

Nu har jag precis kommit hem efter en härlig kväll med laget. Det blev lussekatter, glögg, julmust och juleskum m.m. Det gillar vi! Vi hade även lite julklappsutdelning. Eller det va iallfall en slags tävling, man skulle få så många paket som möjligt helt enkelt. Och självklart jag som verkligen ÄLSKAR paket, fick inget! Detta är verkligen skandal! Jag som vart så himla snäll. Men det räckte tydligen inte ända fram. Jag försökte gömma mina paket lite smott, men det kom alltid någon som tog det ifrån mig. Ajja, jag får helt enkelt vänta till julafton :D Senare på kvällen tittade vi på Bonde soker fru och Roger va lika härlig som han alltid är och kommer alltid att va (:

Jag kom på att jag skrev aldrig igår, eller? Nej jag tror inte det. Men jag spenderade min dag med Elina, vi förskte göra en god kladdkaka, men det slutade i katastrof. Mer behöver jag inte gå in på.

Nu känner jag att mina ögon håller på att slockna, så det är nog bäst att jag hoppar i säng.




over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0