Italienska kokböcker & försvunnen x- box kontroll

Det är nu man ska sitta och vänta tills klockan är en minut över tolv och man kan vråla över hela majåker att det är julafton, men detta år gör inte jag det. Utan jag ska snart släcka lampan och somna innan klockan slår tolv, har jag bestämt faktiskt.
Idag har det alltså vart dagen innan julafton och kvällen innan julafton har varit precis som alla andra kvällar innan julafton sen ungefär 16 år tillbaka. Med denna uträkningen alltså hela mitt liv. Familjen Beijer träffade familjen Dahlberg som vanligt. Vi år mycket god mat och pratade om massor med trevligheter. Jag och oscar gick upp för att spela x box, men då insåg jag att min ena kontroll var borta. INTE BRA! jag letade som en galning, men hittade den inte. Så det slutade med att oscar fick spela och jag satte mig vid datorn en sväng. Efter att han spelat klart sin match gick vi ner för att äta tårta.

Johanna kom ju hit en liten sväng förut och jag fick öppna en julklapp! :D Jag fick en italiensk kokbok, jag blev mycket glad! Så nu mina vänner och alla som jag känner kan ni räkna med att jag kommer servera er italiensk mat framöver, det låter väl smarrigt? Jag och johanna hann dock inte träffas i mer än 40 minuter, men vi bestämde att vi ska träffas snart igen.

Nu ska jag somna innan klockan blir tolv

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0