Jobb & Historia uppsats

Just nu ligger jag och myser i min säng, jätte mysigt faktisk! Det hör ni kanske på mitt ord val. Idag har jag jobbat, dock bara i två timmar, så det blev inte alls mycket pengar i fickan idag plus att jag fick missa min träning pga det. Inte alls bra! Men jag får träna dubbelt så hårt imorn istället. Jag passade då på att krypa ner i soffan och titta lite på bonde söker fru. Finns det något mer så underhållande program? Ja, det kan jag faktiskt inte svara på, för jag skrattar så mycket så jag får kramp i magen.
Jag har nu suttit ett tag och försökt att få ihop min historia uppsats till något bra, jag kommer att få kämpa vill jag meddela!

Men min mattelärare va så bussig så han flyttade fram provet till nästa vecka. Då har jag ännu några dagar på mig att träna upp min matte hjärna. Kan kanske få lite hjälp av min syster tro över skype?

men nu ska jag fortsätta lite med min historia och försöka hoppa i säng.

over and out
/ LinaBeijer


blir så mycket roligare med
en liten bild. Så det fick
bli en beck bild, bara
för att jag har kommit in
i en beck period.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0