Jobb & Matlagning

Idag har jag varit iväg en sväng för att jobba. Jag tror att jag har kommit in i en otursperido. Som ni förstår så var det något som givk knas, det är kanske inte så ovanligt för min del. Men iallfall, Lina lyckas att få jätte jätte jätte varm olja på armen. Typiskt... Men hård som man är så överlevde jag :D Jag fick iallfall sluta lite tidigare, eftersom det va så himlans lite folk. Så jag hoppade helt enkelt glatt in i omklädningsrummet för att byta om och åka hem.

Just nu så är jag väldigt rastlös. Skulle inte skada om dte kom upp något som man skulle kunna göra. Men jag får väl helt enkelt komma på något själv. Nu ska jag iallfall hjälpa pappa med maten, det är en bra början iallafall ;)

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0