Mattematik prov & Julklappar

just nu ligger jag i min säng och väntar på att något ska hända. jag försöker även att plugga lite matte, jag har ju faktiskt matte prov imorn. Men det känns som att det inte ger något ändå, vi får helt enkelt se hur det går imorn. jag sätter i stället på Black Sunday Afternoon med Anna Ternheim, mycket bra! För övrigt så hittade jag några julklappar på stan, men jag hittade även lite saker till mig själv.
Jag funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll, efter som jag inte har något bättre för mig. Känns lite tragiskt att gå och lägga sig vid halv nio, så jag försöker att hålla mig lite.

Nu ska jag fortsätta med att kämpa med matten!

over and out
/ LinaBeijer


En uttråkad Lina, underhåll mig!

Kommentarer
Postat av: sooofia

inget att göra? om du har matteprov är det ju en bra idé att plugga ;) du är rolig du!

2009-12-16 @ 01:23:21
Postat av: Lina

det står ju att jag skulle göra det pycko! :D

2009-12-16 @ 15:29:37

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0