Pepparkaksbak & Julmusik

Hm, jag har visst fått en förfrågan om vart mina bilder tog vägen, det undrar jag också. Jag har inte haft tid helt enkelt och så sitter jag aldrig vid rätt dator. Jag loooovar att jag ska slänga upp dom imorn!

Idag har jag suttit och pluggat engelska, jag blir galen på allt som har med engelska att göra. Men jag tog en liten paus och åkte iväg till träningen. Puuh, vad jobbigt det va! 24 stycken intervaller är inte att leka med ska jag säga er. Men jag försöker se på det positiva och hoppas att det kommer att märkas om ett tag ;) Just nu sitter jag i köket och mitt engelska block ligger bredvid, men jag vill bara stänga ihop det för kvällen. Jag får komma fram till en bra lösning. Något positivt är iallfall att det är fredag imorn! veckorna bara susar förbi, tänk snart är det sommar igen! :D

Idag har jag även hunnit med lite pepparkaksbak med min härliga mormor. Det va jätte mysigt, även ifall jag satt mest och mumsade på degen, men lite pepparkakor blev det allt. Vi skrev även en liten hälsning till min syster, jag hoppas att hon blev riktigt avundsjuk på oss!
Nu ska jag sätta på lite julmusik och ta fram den där pepparkaksburken och börja plugga lite på engelskan igen.

over and out
/ LinaBeijer


Något som jag blir sugen på att se är Sunes jul,
finns det något bättre?

Kommentarer
Postat av: sooofia

har min sunes jul kommit än?

2009-12-04 @ 23:20:08
Postat av: Lina

på posten?

2009-12-05 @ 00:45:35

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0