Powerpoint & Beck filmer

Nu har jag fått bekräftat att powerpoint är visst inte min grej. Nu vet alla det. Allt blir helt enkelt bara fel, om jag vill något så gör datorn något helt annat. Jag ska nämligen göra en Filmanalys om Beck på powerpoint och det är omöjligt att få ihop. Jag tänkte skicka iväg den till Erika och kolla ifall hon kunde ändra lite på den (:

Denna helgen har verkligen vart tuff! Allt har gått i ett. Massor utav jobb och innebandy matcher och lite plugg på det. Jag har ju trots allt matte prov på onsdag, och har inte tränat ett dugg. Jag får krypa ner i sängen och räkna lite innan jag somnar. Fast först ska jag nog sätta på ännu en Beck film :D Jag fick låna fem Beck filmer av Erika, så det är bäst att börja titta på dem redan ikväll (:

Nu ska jag fortsätta att försöka få ihop min powepoint till något bra!

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: soooofia

se till att öva på matteprovet och skyll inte ditt icke existerande mattehuvud på din syster!!

2009-12-07 @ 06:54:43
Postat av: Lina

jag sitter faktiskt och tränar nu! Men jag tror att det är stor chans att jag fått det av dig!

Tack för ditt fina sms :D <3

2009-12-07 @ 11:12:45

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0