Snowboardåkning & trasiga liftar

Det är ett riktigt vinterland här på vältgatan, blir lika glad varje gånga jag tittar ut genom fönstret. Jag och syter tog en sväng till kinnekulle, då jag passade på att testa om min snowboard forfarande funka och dte gjorde den! Det va tänkt att vi skulle åka ända till ett tiden. Men vid hav ett står vi nere vid liften och den bara stannar! Efter en kvart kommer en gubbe och säger att dte inte finns någon ström. Hallå! vi lever faktiskt på 2000- talet! Då kom vi också på att vi ställt bilen på parkeringen där uppe, så vi har helt enkelt inget annat val än att gå upp för backen. Det visade sig vara jobbigare än cad vi trott och det blir faktiskt inte bättre av att man måste släpa på en tung snowboard. Men bra träning fick vi!
Nu när allt med snowboarden är fixat är det bara att invänta Trysil!

Jag tänkte slänga upp lite bilder ifrån dagen på kinnekulle och nu när jag tänker efter så har jag inte lagt in några bilder över jul. Så jag lägger helt enkelt upp några ifrån jul också.

over and out
/ LinaBeijer






Kommentarer
Postat av: Anonym

en italienbild fick du med också............

2009-12-28 @ 12:38:43
Postat av: Lina

stör det dig kanske?

2009-12-28 @ 21:08:32
Postat av: erika

jaaa! & inte ett enda ord om mig ;)

2009-12-29 @ 03:10:04

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0