Städning på hög nivå & Nyårsafton

Nu har jag precis kommit upp ur sängen. Och på vältgatan 6 är det full fart må jag säga. Man skulle kunna tro att det är mamma som ska ha folk hemma och inte jag. Men jag får ta och göra ett ryck och hjälpa henne. Snart kommer Elina med sin mamma, då åker vi iväg för att hämta maten som vi ska ha ikväll. Vid två kommer Elina hit, då vi ska plocka undan allt som kan tänkas gå sönder. Man måste ju va på den säkra sidan.
Vid fyra kommer resten av tjejerna hit. Då är det dags för sminkning. Vi har ju faktiskt hyrt in en riktig sminktör (säger man så?) nämligen Erica Malmeskog!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0