Hockey matcher & Skridskor

Idag må ni tro har jag åkt skridskor! Jag va lite nervös inför detta, men det gick som en dans. Någon som verkligen kunde dansa på isen va Jenny, jag kände mig verkligem usel när jag åkte nära henne, så jag kom på att jag kan ju alltid hålla lite längre avstånd (inget illa menat jenny). Så det gjorde jag och mitt självförtroende kom allt upp lite iallfall. Vi spelade även hockey, det kanske är min framtida sport? hmm. Jag kanske inte va så jätte bra, men det va kul och att jag inte trilla gjorde det ännu roligare! :D

Juste, jag glömde ju att blogga igår. Så jag skriver om igår nu. Först va det ju då skola, men vi skippar den biten för det är så tråkigt. Elina & Erika kom nämligen och hälsade på mig en stund. Vi plugga, eller vi försökte göra det iallfall, men hur det gick det vet jag faktiskt inte. Vi pratade om allt mella himmel och jord! åh vad kul det kan va ibland! Jag skratta så mycket så jag fick kramp i magen, det behövde jag verkligen, ett gott skratt om dagen är väl bra för magen? höhö. Ni gjorde verkligen min dag flickor små!
Vi tog även lite för söta kort som jag tänkte lägga upp. Så snäll är ag idag.

Juste, Sofia nu kommer jag med ett musik tips till dig som du måste lyssna på!
Black Sunday Afternoon - Anna Ternheim, lyssna och njut!




Mina flickor små (:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörde att Erica är sjuk, hälsa att hon kryar på sig. Mamma

2009-11-12 @ 06:38:50
Postat av: Johanna

åh älskar skridskor <3

2009-11-12 @ 07:13:05
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Lina

hon är redan på bättringsvägen. hon va nämligen i skolan redan idag.



inte visste jag att du va så skridksor kär johanna (:

2009-11-12 @ 17:04:33

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0