Juletider & Jobb

förlåt, förlåt föööörlåt, för att jag inte har skrivit på länge. Men jag har haft fullt upp helt enkelt.
Idag fick jag började min kassautbildning på mitt jobb, kul va det. och det fick mig att känna mig lite bättre faktiskt, istället för att gå runt och städa. För det tröttna jag ju på ganska snabbt, tro mig det skulle ni också göra. Idag slog det mig också att det är ju inte alls långt kvar till jul! Min syster kommer hem snart! eller snart och snart, typ 6 veckor kvar, det är väl ganska så snart? Jag funderar på att börja kolla ut lite julklappar lite smått. Det är ju så himla kul att köpa julklappar, fast det roligaste är när de öppnar sina julklappar så får man se hur glada alla blir.

Imorn ska jag jobba igen, det är första gången jag längtar efter att får göra det, hallå börjar jag bli galen? Lina Beijer längtar efter att få åka och jobba! För en månad sen fick jag ont i magen så fort jag skulle åka och jobba. Men det är väl bara bra det, mer pengar till mig! :D
Idag åkte pappa min till kina, så nu är det bara jag och mamma kvar här i huset. Lungt och skönt. Ska jag säga, det är ju jag som för allt väsen här hemma.

Tro dte eller ej, men nu ska jag sova, GODNATT!

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0