långa nätter & en stor längtan efter sommar

jag kom precis upp ifrån sängen, det blev en senare kväll/natt än vad jag tänkt mig. Men händelserik va den som vanligt! Jag anlände till vältgatan kavrt över två i natt, lite väl sent kanske för en liten flicka som jag. Jag är lite nyfiken på hur min syster reagerar när hon läser detta, vi får hoppas att hon tar det på ett ganska bra sätt, men jag sköter mig sofia, det ska du veta (: Idag vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra, jag funderar på att sätta mig och börja på historian eller min novell, men jag har inte riktigt orken inne för det riktigt än. Den kanske kommer med tiden.

Just nu sitter jag och kollar på en massa härliga bilder från sommaren 2009 och lyssnar på Summer Rain - Anna Ternheim. Jag hade faktiskt tänkt att va så snäll och slänga upp några härliga sommarbilder.

over and out
/ LinaBeijer

har man sett en sötare unge?






Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0