neddränkt i plugg & Jobbiga jobb tider

Just nu sitter jag neddränkt i min naturkunskap, efter som jag har prov imorgon. Men nu ska jag även åka och jobba ända till klockan nio, hur ska jag hinna med allt? Jag är helt enkelt desperat just nu. Så jag bestämde mig för att sätta mig ner på golvet med datorn och inte göra något och nu sitter jag här. Lite hårt om rumpan kanske, men det duger. Men nu såg jag att klockan bara har rusat iväg och att jag börjar om en halv timma. Jag kanske borde cykla iväg? eller så går jag ner och smörar lite för pappa så kanske han kan köra mig, så får det bli! Jag ger mig minsann inte ut i denna kyla i onödan!

Snart är det helg, äääntligen! Men jag har dock inget planerat. Förutom att jag har match på lördag. Så om ni inte har något för er på Lördag förmiddag kan ni alltid ge er iväg till idrottenshus för att kolla in lite innebandy, det kan alltid va något.

Nä, nu ska jag byta om till mina snygga mcdonalds kläder och ge mig i väg till jobbet.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: mamma

du har pluggat på bra. Lycka till

2009-11-13 @ 08:21:58
Postat av: Lina

det tycker jag med :D

2009-11-13 @ 23:59:35

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0