Party like a rock star

Igår när jag kom hem till Linda, skulle vi spela det där roliga mask spelet ni vet. På tv spel alltså. Man är typ ett lag maskar så ska man spränga andra maskar. Det är verkligen hur kul som helst! Men när vi väl skulle spela, så hittade vi inte knappen så att vi kunde spela två! Har någon ett bra svar på detta?
Det blev alltså inget mask spel för oss igår. Så vi tog fram platt tången, sminket & gjorde oss i ordning för lite party. Efter det så for vi iväg till Miami (man måste ju ha lite mat i magen också).
Sen vid halv tio tog vi riktning mot Edins lägenhet. Stackars grannarna säger jag bara. Dom fick höra på bra sång & musik, bättre kan de väl inte få på en lördag kväll? Sen vid halv ett cyklade jag hem till vältgatan, det är alltid lite otäckt att cykla hem på natten. Men mín mamma har köpt ett larm till mig. Så både hon och jag känner oss lite tryggare om nätterna. Mest hon tror jag faktiskt. Men vad gör man inte för att hålla sin lilla mor lite lugnare? (:

Idag är det match som står på schemat! Jag är så taggad så jag inte kan sitta still!! Det är alltid lika kul att spela inebandy match. Men först ska Elina komma hit och hälsa på mig. Jag har inte träffat den godingen på ett bra tag (fy på oss, men det blir lätt så när skolan sätter igång) men nu ska jag äntligen få träffa henne :D
Pappa och jag ska även ta en tur med bilen. Jag vill komma ut i trafiken så fort som möjligt! (: Det är ju så himlans kul också! Speciellt när bilen hoppar fram, så kan varken jag eller mamma hålla oss för skratt.
Vi får väl se hur pappa är att köra med, om han är lika lätt road som mamma.

Nu har min saknad efter min syster sätt igång på allvar. Jag har ju hela övervåningen för mig själv nu. Vad skönt skulle det flesta antagligen säga. Men det är inte skönt! Det är ensamt! Det är vad det är. Bara det att jag måste städa övervåningen själv.
Sofia, ja har gjort om ditt rum till ett studie rum. Bara så att du vet det. Och jag lånar din säng då och då. Så att den blir lite använd och inte röttnar igen eller så.
Jag längtar verkligen till jul när du kommer hem.

Nu ska jag gå ner och få i mig en macka.

over and out
/ LinaBeijer

Nu kör vi över Grästorp brudar! :D



Kommentarer
Postat av: soooooooooooofia

gjort om mitt rum???????? du flyttar inte den endaste lilla pryttel!! mohahaha

2009-10-05 @ 01:17:44
Postat av: Lina

jodå (:

2009-10-05 @ 10:44:26

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0