Bella & Träning

som jag trodde hann jag inte med allt på min lista. Vid halv två åkte jag fram till stan och träffade en efterlängtad Isabella. Vi gick och kikade lite, sen åkte vi hem till mig.
Min hund blev nog kär i Bella, Bella satt och klia henne hela tiden. Så nu har Vilma nog rätt höga krav på mig..
När klockan närmade sig fem, var det dags för mig att åka och träna. Bella följde mig dit, sen tog hon riktning mot stenhammar.

Just nu sitter jag och tittar på svenska Hollywood fruar. Det är ju nästan så att man vill skratta och gråta samtidigt. Kan man bli mer bortskämda? Det tror jag inte.
Jag har aldrig hört något så dumt att man inte kan bo på ett hotel i sverige, bara för att det luktar mormor. Jag tycker att min mormor luktar gott!!
Det blev inte så mycket studier för mig idag. Men jag har pluggat ett helt papper spanska! Det som är så skönt, är att jag bara har engelska glosor denna vecka. Äntligen kan jag pusta ut.

Nu är klockan snart tio, fy Lina! Du skulle vart i säng för trettio minuter sen!

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: mamma

Du får försöka komma i säng tidigare om du är trött. Det kan hjälpa mot mycket. !!!!!!!!!!! Hm

2009-10-06 @ 16:48:08
Postat av: Isabella

Kolckan tio? :D xD Du får försöka få över dina vanor på mej, för jag är alldeles för sen jämt, som du vet ;) Jag älskar din lilla vovve ;)<3



Tack för en trevlig dag förresten, hoppas på många mer ;)<3

2009-10-06 @ 20:03:14
Postat av: Lina

Jag ska allt få dig att speeda upp lite Bella ;) <3

2009-10-07 @ 19:16:55

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0