Glada miner & glädje skrik

Nu är mitt humör uppe på topp!! :D
Vinst mot Grästorp med 8-3! Inte dåligt, inte dåligt. Bra kämpat ikväll tjejer! Vad kan man berätta om matchen, mer än att vi va grymt mycket bättre än dom andra? Jo, de gjorde mål på oss efter typ tjugo sekunder? Då blev vi helt ställda, alltså vad är det som händer? Men vi tog tag i det hela, även fast de spelade hur fult som helst! Hårda slag uppe på skaftet, armbågar i ryggen och låsningar. Men vi bet ihop och tog hem vinsten. Mycket bättre än att gå och gnälla på de andra (:

Juste, jag och pappa va ju ute och körde lite bil förut. Han va cool lugn! (förlåt mamma om du läser detta men pappa va inte lika hetsig som du) även fast bilen hoppade lite hit och dit i början. Men det va nog mest för att jag va lite okoncentrerad. Men sen tog jag mig i kragen och det gick riktigt bra! Jag blev bara lite stresad när det kom en liten gubbe och gick. Jag vill ju inte köra över stackarn heller! Men pappa sa något om att man kan ju inte tvärbromsa varje gång det kommer en gubbe och går tio meter ifrån bilen.
Men jag är nybörjare faktiskt! Jag kan inte min sak riktigt än!
Imorn har jag studiedag! åhh så härligt! Men måste man studera på en studiedag, eller får man göra andra saker också? För jag är nämligen inte så sugen på att sitta och plugga en hel dag. Fast jag har ju en del saker i engelskan som borde göras. Nu skulle jag behöva ha min syster här, hon kunde ju hjälpt mig med detta! Efter som engelska inte är min starkaste sida.

Nu ska jag hoppa i säng och sova som en gris! Känns som att jag inte har sovit ut riktigt på flera veckor! Upp tidigt på morgonen och kommer i säng sent på kvällen. Detta måste få en ändring. Från och med nu ska Lina Beijer gå och lägga sig 21.30 varje kväll!(alla dagar förutom fredag och lördag) oj, nu är klockan redan tjugo i elva, nu får jag springa upp till sängen!

Godnatt!

/ Lina Beijer

 


kanske blir jag som tjejerna i rally brudar?


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0