Glass i stora lass!

Min dator åkte på en höst förkylning, så jag har inte kunnat skriva på ett tag. Men nu är jag tillbaka igen! Just nu sitter jag och myser i soffan, det är lite smått mörkt utanför, så det gör det lite extra mysigt. Idag så hade vi innebandy tunering i skolan. Det va mycket kul och gick rätt bra för oss faktiskt. Även fast treorna är stora och lite smått läskiga, klarade vi oss rätt bra tycker jag. Senare åkte jag till innebandy gymnasiet. Det va faktiskt inget kul idag. Jag va inte så sugen på innebandy som jag brukar. (hallå, vad händer med mig?). Jag som brukar tycka att det är jätte kul, jag håller väl ändå inte på att tröttna? Jag har et ttill tränings pass ikväll, får hoppas att det bara va en engångs grej och att jag tycker att det ska bli lika kul att träna ikväll som alltid.

Jag har kommit på mig själv att jag blivit hemskt glass sugen hela tiden! Det är helt sjukt. Jag vill bara ha mer och mer glass! Nu när det är så kallt? Ja, faktiskt, jag har blivit ett riktigt glass monster. Jag får be mamma sluta att köpa glass, eller? Glassbilen va på gatan igår. Erika fick riktigt hålla tag i mig för att jag inte skulle springa ner och ta på mig skorna för att köpa glass. Det brukar väl bara va små barn som springer till mamma och tjuter om att glassbilen kommer? Antagligen inte, för jag gör precis samma som jag gjorde för tio år sen. Positivt eller negativt? Det får ni fråga min mamma vad hon tycker :)
Nu ska jag forsätta med´det jag gjorde innan, absolut ingenting!

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: soooooooooooofia

du får äta extra mycket glass, lite åt mig också för här förekommer minsann ingen glass...!

2009-10-21 @ 17:59:39
Postat av: Lina

du kan ju alltid smuggla in lite glass på ditt rum :)

2009-10-22 @ 18:58:56

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0