shopping & städning

åh vilken härlig dag! Idag har jag och min mamma haft en hel dag på stan. FAst innan vi åkte iväg städade vi HELA mitt rum! vi fick ihop hela tre sopsäckar som vi körde iväg till tippen, eller rättare sagt, jag körde :D Sen åkte vi till stan, där jag hitta mig ett par jätte tuffa stövlar och sims 3. Vi lunchade på stan också, det blev en pastasallad och massa tårta! När vi kommit hem satte mamma igång med att baka bullar (hur kommer det sig?) själv satt jag bredvid och åt utav degen.
Oj vad klockan rusar iväg, nu ska jag åka för att träna innebandy. Jag skriver mer senare om jag hinner.

over and out
/ LinaBeijer

Jag hittade en liten för fin bild på mig och Malin., som råkar fylla år

på Lördag! :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0