Urdåliga Söndag!

Söndagar är som vanligt helt kassa.. Man bara sitter av dagen och väntar på att skolan ska börja.
Jag är egentligen inte alls sugen på att skriva om min dag idag. Det har inte hänt så värst mycket. Har mest legat nedkrupen i soffan med mamma. Gud vad bra mammor är! De finns alltid där när man behöver dom! Puss på mamma!
Mamma tog med mig ut för att köra bil. Och jag körde hela vägen till skaragatan mitt i stan! Det är helt otroligt. Fast jag fick lite panik ett antal gånger, va nära på att köra in och rasa gamlestans affär. Men som tur va hitta foten bromsen, så jag åkte bara upp på trotoaren.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer idag, så jag lägger upp lite varma bilder från kroatien.

over and out
/ LinaBeijer






Kommentarer
Postat av: mamma

Mitt i allt tråkigt, vad härligt att se bilderna från Kroatien. Man längtar tillbaka.

2009-10-13 @ 07:00:36

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0