Spola fram tiden!

Dagen är seg seg seg & seg. Det känns som att jag sitter och väntar på att något ska hända, men jag har inte listat ut på vad det är jag väntar på än. Det måste iallafall hända något snart, något spännande! Jag får ge mig ut och leta efter den där känslan. Den måste komma tillbaka.

Medans jag väntar på att något ska hända tänkte jag räkna lite matte. Jag har ju faktiskt matteprov på onsdag.
Men när idol går medans man ska räkna så kommer man inte så långt. Det är inget jag kan rekomendera tt titta på tv och försöka plugga samtidigt.

Senare ska jag förmodligen åka till jobbet. Idag blir det från 17.00 - 20.00. Tack gode gud så är det bara tre timmar! Men de timmarna känns faktiskt som en hel evighet.
Jag tror faktiskt att jag ska gå och köpa mig en sån där kontroll som han har i filmen click, man kan spola fram, backa och pausa, en sån skulle jag verkligen behöva!
Men nu har jag ingen sån, så jag måste gå och jobba i tre timmar. Det är bara att bita ihop Lina! Du behöver faktiskt pengarna.

Det va allt från mig här & nu.
/ LinaBeijer


kan jag hitta en på blocket tro?


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0