Kramar & Tårar

Jag kom precis hem ifrån Göteborgs flygplats.
Tio i fyra kommer min syster in i mitt rum & väcker mig, hon säger att det är tio minuter kvar tills vi ska åka. På vägen dit va jag väl inte så speciellt social, jag låg mest och snarka och dreggla kan jag tänka mig. När Sofia har checkat in och lämnat in alla sina väskor gick vi iväg för att äta frukost, kvart i sex!!
Och då ser jag Edvin i full frys!! inte illa det!
När vi suttit där en kvart inser vi att det är dags för att säga hejdå. Det blev mycket kramar, tårar & pussar. Att se min syster gå iväg själv och vi åt andra hållet kändes helt fel!
Det va inte rätt, hon skulle ju åka med oss hem i bilen igen! Hon hör inte hemma i Kanada hos en annan familj, hon hör hemma i Lidköping, på vältgatan, hos familjen Beijer, hos mig!
Sen somna jag, för helt plötsligt va vi hemma.
& huset kändes så himlans tomt, jag kände riktigt att det va någon som saknades.

Nu ska jag trampa iväg till skolan i regnet. Inte kul!

/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: erika

fussssk!

ja ville oxå vart med o träffat min kära edvin ;)

2009-09-23 @ 13:48:19
Postat av: Lina

det vet jag (:

2009-09-23 @ 16:50:07
Postat av: erika

ajja, dt kmr väl fler chanser, synn att han inte fasta på en bild :(

2009-09-23 @ 17:27:51

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0