Solsken & Träning

Nu är jag hemma från en händelserik skoldag, eller?
Den började med att klockan ringde vid sju, då jag skulle iväg på ett innebandy pass. Men idag hade vi teori istället i endast trettio minuter. Det kändes väl lite onödigt, eftersom jag inte har min andra lektion förens klockan elva.
Men som tur va så kunde jag cykla hem igen och krypa ner i sängen framför tv:n.
Men nu ska jag snart fara iväg till träningen (får hoppas att vi verkligen spelar innebandy denna gång!).

Jag måste bara få tacka vädergudarna(?) för det fina vädret det sänt till oss! Äntligen så har det kommit lite färg och solsken här på vältgatan :D syster min ligger ute i trädgården och solar, hinner jag med några minuter i solen tro?
/ LinaBeijer




man kan inget annat än att älska det!


Kommentarer
Postat av: storasyster

du lär inte hinna med en endaste minut i solen med tanke på att du är en hårt pluggande student ;)

2009-09-14 @ 22:54:45

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0