Ledigheten känns underbar!

Nu har jag kommit hem ifrån ett riktigt fyspass! Jo man tackar. Men det känns alltid härligt när man vet att man har klarat av det man inte trodde att man skulle klara av. Oj, vilken förklaring det blev. Det va skönt efter iallafall! Nu har min helg börjat! Känns oerhört bra. Jag hade nämligen bara en lektion imorgon, men min snälla svenska lärare bytte så att vi hade den idag istället. Så imorgon är jag helt ledig! En lång sovmorgon ska jag ta, det är jag verkligen värd. Så nu hoppas jag verkligen inte att det är någon som ringer och väcker mig imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen och gotta mig framför en film.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0