Lilla fölet Beijer?


Min pappa har gått och blivit ett föl! Man kan inte tro att denna lilla krake föddes idag på morgonen. Herre min skapare vad fort man kan lära sig att gå då. Hur lång tid tog det för mig, ett år?! Hur söt som helst är hon iallafall, för det är just va det blev, en liten flicka. Jag har kommit med några förslag på namn, men det är inget utav mina förslag som passar. Nåja, ska väl va glad att det har till kommit ett litet föl i familjen.

Dagen har jag spenderat med samuel. Vi tog på oss skor med hjul(?) och åkte och köpte glass i solen, mycket mysigt! Men jag fick dock lite ont i höften av allt åkande. Lina, hur gammal är du egentligen? Höften?! Jag kanske ska börja tänka på pensionen?

Jag va även ute och sprang i 35 minuter i skolan idag, mycket nöjd över det!

IMORGON ÅKER JAG TILL STOCKHOLM!


over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0