lugna gatan

nu när mina paranteser har flygit ut ifrån huset hela vägen till Kanada, är det faktiskt ganska tomt här på vältgatan. jag får helt enkelt hoppas på att dom kommer hem snart igen, för själv klarar jag mig inte ännu! även om jag kan få för mig det ibland. Idag har jag iallafall inte planerat något, jag ska snart ge mig ner i mot tvättstugan och fixa lite med tvätten. det låter väl ändå oerhört kul? kanske håller jag på att växa upp lite?

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Sooooooooofia

VET DU HUR MAN TVÄTTAR? DÅ BLIR DET DU SOM FÅR LÄRA MIG NÄR JAG KOMMER HEM ;) NU ÄR MAMMA OCH PAPPA MINA, BARA MINA!!!!

2010-04-02 @ 20:41:04
Postat av: Lina

Jag har allt försökt att tvätta, men jag vet inte om resultatet blev godkänt ;)

2010-04-04 @ 18:22:05

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0