skrik & gap, för en dator?

Ikväll har det vart fullt ös i lägenheten. Det är kanske inte så konstigt när det finns två pojkar på 13 och 11 år och endast en spelande dator? Men efter lite bråk och skrik så löste sig allt till slut, som tur va. Annars kanske dom hade rivit ner hela lägenheten, vem vet... I natt är det iallafall sista natten som jag sover borta, imorgon får jag komma hem till min egna säng. Åh gud så skönt det ska bli! Fast direkt efter skolan bär det av till jobbet, men när jag kommer hem vid nio tiden har Samuel lovat att det ska finnas pizza till mig hemma. Det ser jag verkligen fram emot!

Nu väntar sängen på mig.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0