våriga promenader

nu har jag kommit hem ifrån en promenad med elina i det fantastiska vädret. Jag skrev tyvärr inget igår efter som jag hade fullt upp med annat. Man kan ju inte sitta inne när solen skiner och det är 19 grader varmt i solen?  Dagen började med att jag vakna upp hos älsklingen. Vi kom upp ur sängen vid halv ett, kanske va lite väl sent, men mysigt va det iallafall! Senare cyklade jag hem i vår solen. Det är väl bara att passa på att njuta av detta fantastiska väder, för snart kommer väl snön igen.
Just nu sitter jag hemma hos elina och försöker hjälpa henne med matten. Inte för att mina kunskaper är det bästa, men försöker gör jag iallafall! Senare ska jag hem till min söta mormor efter som jag ska sova där i natt.
over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer
lite mysiga kort från påskaftons promenad :)

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0