ännu ett innebandypass avklarat

är nu hemma efter en härlig innebandy träning. kan inte riktigt beskriva hur skönt det är att va på banan igen.

idag har jag spenderat den mesta av tiden i bilen. jag har nämligen kört omkring på hela kinnekulle, bokstavligt. jag tror att jag övningskörde i tre timmar drygt. det började med att vi skulle åka och äta, men dom första två ställena dög inte, så då åkte vi till kinnekullegården eller vad det nu kan heta. efter det åkte vi in till götene för att hälsa på min farmor i götene i hennes nya lägenhet. åh så konstigt det kändes att se henne och alla hennes saker i en liten lägenhet. efter besöket åkte vi till farfars grav för att lägga på lite blommor. jag hade köpt en stor rosa ros som va helt perfekt. lika perfekt som han va och är.

i kväll ska jag förmodligen träffa elina en liten sväng och sen åker jag vidare till råda för att spendera natten där.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: J

Saknar dig <3

2010-08-09 @ 23:27:04

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0