godkända kakor & premiär match

har nu precis kommit hem ifrån älsklingen. idag gav vi oss på att baka hallongrottor. det gick bra ända tills samuel börja äta upp all deg. så vi ska va glada över de elva kakor som blev. vi har kanske inte någon ljus framtid som bagare, men godkända blev dom allt!



nu ska jag snart möta upp erika, vi ska nämligen skämma bort oss med att äta ute idag. det tycker jag att vi förtjänar. annars händer det nog inte så jätte mycket mer ikväll. jag ska hoppa i säng tidigt ikväll eftersom vi ska spela våran första match imorgon med det nya a- laget. samlingen är vid 08.30, och i nu läget är inte jag van vid att gå upp vid den tiden. men det ska bli dunder kul med match premiär imorgon! det finns inget bättre än just den studen man befinner sig på planen. då är det bara innebandy som finns i ens tankar och inget annat. åh, vad jag älskar det!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Systerdyster, Nu har jag en ny blogg!! www.whistlerskibum.blogg.se

2010-08-22 @ 22:43:21

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0