nu har jag lite att skriva om

nu har det inte blivit av att jag skrivit på några dagar, jag har helt enkelt haft mycket att göra. i torsdags va jag på liseberg med lite goa människor. det va jätte mysigt. men något som förstörde dagen va mitt getingstick (jag fick ju ett sådant i tisdags). benet svullnade upp och det gjorde hej dundrande ont! så igår fick jag åka in till vårdcentralen för att undersöka benet. det visade sig att jag va allergisk mot getingstick och fick två olika mediciner för det. där ser man, skönt att det problemet är löst!

nu ska jag snart åka in till stan för att jobba i några timmar. alltså befinner jag mig i stugan just nu.

juste, igår kom de som gifte sig i grekland ch hälsade på oss med deras dotter. riktigt kul att träffa dom igen! det fick en verkligen att längta tillbaka till grekland.



over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0