sista dagen på sommar'n.

jag är nu ganska så slut efter innebandyträningen. därför sätter jag mig nu i soffan med en kopp te.


det blir att träna fullt denna vecka, eftersom vi tar oss en liten resa till göteborg på lördag för att möta pixbo. detta kommer att bli ytterst spännande. vi får helt enkelt vänta och se vad resultatet kan tänkas bli.

jag har idag träffat min arbetskamrat jenny lindman, vi tog oss en fika på söderströms. vi satt där mest och klagade över vårt jobb. på tal om jobb, så har jag idag ringt och sagt upp mig. det slog mig att jag aldrig i hela världen kommer att hinna med skola, innebandy & jobb samtidigt. därför va det jobbet som fick ryka.

det har ju även vart den sista dagen på sommarlovet idag. hur fort har inte tiden gått egentligen? det känns som att tiden bara rusar förbi och jag hinner inte riktigt med i dess tempo. innan sommaren började hade jag säkert tusen saker som jag hade bestämt att göra med mina kompisar. men när väl sommaren kom, sprang den bara iväg. jag tror inte att jag har hunnit med hälften av det saker som jag har velat göra! tiden. den stannar verkligen inte för någon.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0