söndagens händelser

idag har det inte hänt så väldans mycket. jag vakna upp hemma hos samuel. vid ett åkte vi hem till mig för att fixa i ordning på övervåningen här hemma. jag skulle rensa alla mina saker som vi har sparat sen jag var liten. & det va väl inte så väldans lite vi hade sparat på heller. men gillade man att måla när man va liten så gjorde man. jag va väl ingen picasso direkt, men viljan va inte långt ifrån ;)

vid fyra åkte jag iväg till jobbet för att jobba av mina 4 timmar och 30 minuter. nu ska jag väl krypa ner i sängen för att orka med tyskan imorgon som börjar klockan åtta. men förhoppningsvis slutar jag redan vi elva imorgon. det säger man ju faktiskt inte nej till.

over and out,
/ LinaBeijer


på tal om tiden när man va liten, för ett tag sen när jag va inne på min vän johannas blogg hade hon lagt ut en förträfflig bild på oss! en riktig klassiker måste jag säga. kan ni gissa vem jag är på bilden?

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0