äntligen kom hon till vältgatan

som ni säkert ser har det skett lite förändringar på bloggen. allt detta är johannas förtjänst. hennes blogg hittar ni här! en mycket spännande blogg. jag rekomenderar starkt att följa hennes blogg.

som ni säkert förstår spenderade jag större del av kvällen med henne. vi hann även med att laga mat. risotto och något mer. riktigt mumsigt blev det måste jag säga! det tyckte även resten av min familj.


visst ser det smarrigt ut





där fick ni lite härliga bilder på våran dag. tänka sig att vi har inte träffaat på, hm, jag vet inte hur länge! men ändå känns det som att det va i går. denna gång ska det inte gå så länge innan vi träffas igen. jag ska snart boka mig en biljett till stockholm!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0