julkonsert med mååånga olika kändisar(?)

nu mina damer och herrar, är jag hemma från en julkonsert här i lisch, det var såååå mysigt! med mig hade jag Grönis(Jenny), Mamma & Mormor. det var verkligen väldigt mysigt. "huvud" artisterna var Jessica Karlsson (tror jag att hon heter?) Darin & Timotej. docj tycker jag inte att timojet är ett dugg bra och undrade lite vad dom gjorde där. men så kan det vara! jag tänkte slänga upp lite bilder från kvällen, men jag varnar er, mina fotokunskaper ligger på en väldigt låg nivå. och då betonar jag verkligen väldigt låg.
( HÄR HADE JAG VÄL EGENTLIGEN TÄNKT ATT LÄGGA IN LITE FLER BILDER, MEN DET VISADE SIG ATT JAG RÅKADE TRYCKA PÅ EN KNAPP PÅ KAMERAN SÅ ALLA FÖRSVANN. KNASIGT VA?)

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0